DAFTAR SEKARANG UTAMA NOTIS ADUAN TENDER HUBUNGI KAMI PEJABAT AGENSI KARIER LATIHAN INDUSTRI



PENCAPAIAN



Pengenalan Objektif Kualiti & Piagam Pelanggan sebagai penanda aras terhadap tahap perkhidmatan kami


Pelaksanaan Sistem Maklumat Geografi Bersepadu (IGIS), menyatukan semua maklumat bekalan air


Program kualiti air yang sistematik dan menyeluruh dengan 578 titik pensampelan air dan kapasiti 44 loji rawatan air di seluruh negeri


Pelaksanaan Pelaksanaan Sistem Pengurusan Pekerjaan (JMS) untuk sistem tugas dan pengesanan kerja




Kejuruteraan semula organisasi untuk operasi komersial dan tumpuan pelanggan




Kami telah mengambil berbagai langkah untuk mengurangkan tahap Air Tidak Berhasil (NRW) dengan menggunakan Sistem Pengurusan NRW yang komprehensif untuk menguruskan semua data NRW, memantau dan menganalisis tahapnya


Sistem Aqua SMART, yang dikembangkan oleh Ranhill Water Services (RWS) adalah untuk menguruskan District Meter Zone (DMZs)


Penubuhan SAJ Info Centre (SAJIC) yang beroperasi 24 jam

 

Liputan bekalan air 100%.


Diakreditasi dengan perakuan Hazard Analysis Critical Control Point (HACCP) untuk kesemua 44 loji rawatan air di Johor

 



Ranhill SAJ Sdn Bhd (199901001818)
Jalan Garuda, Larkin,80350 Johor Bahru,
Johor Darul Takzim
Phone : (+60)7-225 5367/225 5368
Fax : (+60)7-223 5353
Talian Mesra : 1800 88 7474
Email : customer.care@ranhill.com.my