DAFTAR SEKARANG UTAMA NOTIS ADUAN TENDER HUBUNGI KAMI PEJABAT AGENSI KARIER LATIHAN INDUSTRI



PIAGAM PELANGGAN


  1. Air terawat yang dibekalkan selamat untuk digunakan.
  2. Semua perkhidmatan di kaunter perkhidmatan Ranhill SAJ akan dilayani dalam masa 20 minit.
  3. Sambungan bekalan air baharu hendaklah dipasang dalam tempoh berikut setelah pembayaran deposit:
  4. 2 hari untuk permohonan individu
  5. 7 hari untuk permohonan secara pukal
  6. Persetujuan untuk rancangan retikulasi akan dijawab dalam masa 21 hari dari tarikh permohonan.
  7. Pemberitahuan mengenai gangguan bekalan air berjadual hendaklah dimaklumkan sekurang-kurangnya 7 hari lebih awal.
  8. Penyambungan semula bekalan air disebabkan oleh penguatkuasaan akan dilaksanakan dalam masa 2 hari bekerja setelah penerimaan bukti pembayaran.
  9. Bekalan air alternatif akan diaktifkan selepas 24 jam kepada pelanggan yang tidak menerima bekalan air melalui paip.
  10. Pertanyaan & aduan akan dijawab dalam masa 24 jam melalui saluran berikut

          i) Talian Bebas Tol: 1800-88-7474
          ii) SMS: AT <> RanhillSAJ <> ADUAN dan hantar ke 63001
          iii) E-mel: customer.care@ranhill.com.my




Ranhill SAJ Sdn Bhd (199901001818)
Jalan Garuda, Larkin,80350 Johor Bahru,
Johor Darul Takzim
Phone : (+60)7-225 5367/225 5368
Fax : (+60)7-223 5353
Talian Mesra : 1800 88 7474
Email : customer.care@ranhill.com.my